iPODO BLOG

iPODO BLOG

miercuri, 22 septembrie 2010

Daţi-mi un cot cand intram iar in criza!

Daţi-mi un cot când intrăm iar în criză
de Victor Ciutacu


Recunosc, Băsescu-i mult prea versatil pentru mine. Ne bagă-n criză şi ne scoate cu o frecvenţă care excede atât capacitatea mea de repliere, cât şi extrem de vagile cunoştinţe de economie pe care le posed în mod sălbatic. Mi-e şi frică să mă aşez seara-n pat, că nu ştiu dacă, dimineaţa, mă scol pe recesiune sau în plin elan de redresare economică. Azi am aflat, iar, că am depăşit vârful crizei economice, dar şi că mai avem de lucrat pe partea socială. Deci mai luăm un credit de la FMI şi continuăm să tăiem, prestaţiile sociale. Probabil că banii împrumutaţi o să-i ţinem la ciorap şi o să facem mişto de ăia care o să moară de foame. N-am priceput cum şi unde-i returnăm, că în rezerva BNR n-am auzit să puiască aurul ca găina lui Cristoiu, dar cred că o să aflu dintr-un interviu deontologic, la sânge, cu cărţile pe msă, pe care întâiul economist al ţării îl va acorda inegalabilei doamne Culcer.

UPDATE: Un filosof din Drumul Taberei m-a atenţionat că greaua moştenire e cea mai de succes instituţie postrevoluţionară. Deci haideţi să înfiinţăm Ministerul Grelei Moşteniri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu