iPODO BLOG

iPODO BLOG

sâmbătă, 7 iulie 2012

Am un vis.

Avem putine pretentii de la viata, am trait sub Ceausescu si asta ne-a afectat pe toti, insa am sperat in decembrie 1989 ca totul poate fi luat de la capat si ne-am inselat, am sperat ca (,)Constantinescu e sansa noastra si ne-am inselat, in 2004 ne-am bazat pe un “marinar” ca ne poate scapa de aroganta lui Nastase si de partidul stat, si iarasi ne-am inselat, in 2009 ne-au inselat basistii, furand voturi si noi am ramas iarasi cu dejtu’ in gura, acum avem un presedine interimar, lipsit de functie deoarece CCR e libera pana luni…In 29 iulie avem sansa sa o luam din nou de la zero si trebuie sa realizam ca ceste sanse apar rar, e posibil sa ne inselam inca odata, dar nimeni  nu ne poate lua visul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu