iPODO BLOG

iPODO BLOG

vineri, 12 noiembrie 2010

A mai gasit un dusman de clasa...



”Dupa opozitie in totalitate, pensionari, dascali, medici, politisti, agricultori si altii a venit randul oamenilor de afaceri. Care sunt de vina pentru ca fac angajari la negru si vaduvesc statul de niste impozite.
Se pare ca traim intr-o tara extrem de corupta care are continuitate la presedintie de 5 ani. Imi pare ca nu mai exista oameni corecti in tara asta cu exceptia javrei.
Ieri cerea moratoriu, azi injura iar pe toata lumea.  Omul asta e bolnav. Bolnav rau.
Este pentru prima data cand basescu imi pare extrem de dezorientat.  Poate ca e de inteles. Se hraneste din scandal. Ii plac razboiul si stie sa il exploateze. Imi pare insa ca razboiul pe care il duce a inceput sa exceada capacitatea de control.
Am o oarecare revelatie. Am tot sutinut ca nimeni in tara asta nu il poate da jos. Pentru ca este extrem de smecher iar ceilalti extrem de corupti ori de tampiti. Am avut insa o eroare de judecata. Am uitat de el. Este cel mai mare dusman al lui chiar. Si poate sa piara pe barba lui. Poate ca e momentul in care incepe sa faca greseli. Prima pe care o face si in urma careia va avea de pierdut va atrage in cascada altele si altele.
E ca la animale. Primul semn de slabiciune va da um semnal pentru atac din toate partile.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu