iPODO BLOG

iPODO BLOG

miercuri, 10 noiembrie 2010

Sa facem economie!!!


Sondajele pentru realizarea logo-ului Romaniei, faimoasa frunza a Elenei Udrea, au costat romanii aproape 300.000 de euro.

Daca pentru desenarea unei frunze care se gaseste pe Internet cu 250 de euro,
Elena Udrea a dat 96.000 de euro, cea mai mare suma acordata a fost cea pentru realizarea sondajelor telefonice executate de angajatii consortiului spaniol THR&TNS, informeaza Jurnalul National.

Valoarea totala a contractului pentru frunza care a ajuns sa reprezinte romanii peste hotare se ridica la 849.000 de euro. Compania care a realizat sondajele a facut 1.200 de interviuri, ceea ce inseamna 10.800 de ore de munca platite cu 28 de euro/ora.

Brandul turistic international al Romaniei a fost lansat in iulie, la Shanghai. Elena Udrea s-a laudat atunci ca pentru prima data Romania are un brand turistic national profesionist facut, bazat pe studii si cercetari la nivel national si internationa. Ministrul a subliniat ca frunzulita cu pricinaeste rezultatul unor cercetari pe baza stiintifica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu