iPODO BLOG

iPODO BLOG

vineri, 10 decembrie 2010

Cand si unde a muncit Maria Basescu?


De 15 ani sunt casnica. Nu am fost asa dintotdeauna. Cand m-a cunoscut sotul meu lucram in turism, pe Litoral. Si imi placea foarte mult, pentru ca totdeauna mi-a placut societatea, oamenii. Sa fie multi oameni in jurul meu. Mai tarziu am ajuns inchisa intre patru pereti. Am stat foarte mult singura. E adevarat, la inceput am incercat sa dau fetita la cresa, dar nu se adapta. Era mereu bolnava si nu manca. Asa ca am ramas acasa. Singura. Sotul meu pleca mereu pe mare. Imi amintesc cum, chiar la inceputul casniciei noastre, a fost nevoit sa plece pentru trei luni pe mare. Si eu plangeam, iar o vecina mi-a spus: “Taci tu, al meu e plecat de sase luni si nu stiu cand se intoarce.” Asta a fost. Ma sunau si-mi spuneau: “Sotul dv. a trebuit sa plece. Dar fiti linistita, nu pentru mult timp, pentru doua saptamani.” Parca asta era putin. Doua saptamani si cu doua saptamani, se aduna. (…) “Dupa o pauza de 15 ani e greu sa-ti reiei activitatea. Mi-am iesit din mana, cum se spune.(…) La noi in familie exista mentalitatea ca femeia trebuie sa stea la bucatarie.
1995, Maria Băsescu, Ochiul soacrei, preluare Libertatea
Dat fiind că domnişoara EBa e născută în 1980 şi luând act de spusele de aseară ale ilustrului său tată, cum că doamna Maria a stat numai câte 3 luni în afara câmpului muncii după naşterea celor două fete, aştept răspunsul la o întrebare simplă: CÂND ŞI UNDE A MUNCIT, DUPĂ VENIREA PE LUME A ELENEI, MARIA BĂSESCU?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu