iPODO BLOG

iPODO BLOG

vineri, 31 decembrie 2010

Plugusorul politic-2011


 Plugusorul lui Traian Basescu: Dragi români, gospodari si oameni buni / Eu v-am înhamat pe toti, cu bunici si cu nepoti / Sa trageti la plugul tarii, pân' la culmile rabdarii / Iara eu sa-l tin de coarne, nu cumva sa se rastoarne / De veti vrea sa rupeti jugul / sa ramân singur cu plugul.  Eu pocnesc din bice "poc" si îndata apare Boc / Va dubleaza TVA-ul si  la toti va piere maul / Va mai taie si din ratii, din pensii si alocatii.

Plugusorul lui Emil Boc: Aho-aho, asa a zis seful / Asa facem noi mereu / Eu sa fac ce zice dânsul / Dar sa para c-am zis eu.  Chiar pe lânga bradul asta, conform unor parametri / O sa treaca autostrada- 4000 de centimetri / Doar ca ne-a zis FMI-ul, conform vizitei recente / Sa taiem acuma pomul, cu 25 de procente / Însa tot încap sub ramuri vreo cinci bebelusi când ploua / Iar mamicile ma scuipa si-mi arunca-n cap cu oua.

Plugusorul Elenei Udrea: Aho-aho turisti si frati / Hai veniti sa vizitati / Brazii nostri minunati / Din gradina din Carpati. Asta-i brad cum altul nu e / Ca l-am luat cu fonduri UE / Fiecare ramurica, are câte-o frunzulica / Si fiecare frunzulea, câte-o su' de mii costa / C-am platit proiect pe ea.  Eu v-astept si-n noul an, în gradina lui Traian. 

 Elena Băsescu: Ăsta nu e bradul tău/ Este a lu’ tata / Toată ţara e a lui / Nu ţi-l dau şi gata / Ce-i cu coafura ta? / Ete arăţi ca dracu / Ete-al dracului boschet / M-a-nţepat cu acul. Hai copii la săniuş, cu mănuşi şi fesuri / Să ne dăm pe derdeluş şi s-avem succesuri

Elena Udrea: Aho-aho turişti şi fraţi / Hai veniţi să vizitaţi / Brazii noştri minunaţi / Din grădina din Carpaţi. Ăsta-i brad cum altul nu e / Că l-am luat cu fonduri UE / Fiecare rămurică, are câte-o frunzulică / Şi fiecare frunzulea, câte-o su’ de mii costa / C-am plătit proiect pe ea. Eu v-aştept şi-n noul an, în grădina lui Traian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu